Taalonderzoek Universiteit van Amsterdam

Aquí puedes encontrar los bares, los conciertos, los acontecimientos, la música y los restaurantes, donde juntarse

Moderador: Moderadores elforum.nl

Taalonderzoek Universiteit van Amsterdam

Notapor Sanne » 12 Abr 2016 12:55

Beste Spaanstaligen,

Onlangs is er aan de Universiteit van Amsterdam een grootschalig onderzoek gestart dat onderzoek doet naar de taalkundige ontwikkeling van Spaanse moedertaalsprekers die een gevorderd niveau van het Nederlands hebben bereikt. Ik stuur u deze mail met het verzoek of u hieraan mee zou willen werken. Wij zijn nog op zoek naar ongeveer 25 Spaanse moedertaalsprekers (die het Nederlands op volwassen leeftijd hebben geleerd) en zouden enorm geholpen zijn met uw medewerking!

Het onderzoek duurt een uur en vindt plaats in het PC Hoofthuis (Spuistraat 134). De deelnemers ontvangen een vergoeding van €7,50 en te zijner tijd een kopie van het wetenschappelijk artikel dat naar aanleiding van de resultaten zal worden geschreven.

Indien u nog vragen heeft hoor ik het graag! Ik ben te bereiken op s.berends2@uva.nl of via 020-5253219. Via deze contactmethodes kunt u een afspraak met ons maken of ons vragen u van meer informatie te voorzien.

Alvast heel hartelijk bedankt!

Vriendelijke groet,

Het “Nederlands als Tweede Taal” team van de Universiteit van Amsterdam

Drs. S. Berends
Prof. A. Hulk
Dr. P. Sleeman
Prof. J. Schaeffer
Sanne

Volver a Eventos y actividades